torsdag 7 maj 2009

Jadu kasst

väder ännu en dag ute, Men nu är ja pepp ! om två veckor kör de igång. Tur att du tjatar på mig att göra massa saker annars hade de aldrig hänt, (lol) Men idag då? inte en aning. ska snart ut i de skit kassa vädret och knalla på affären och slösa lite mer pengar. TOPPEN men det är roligt, Ska fan handla mig lite gotta. Sen ikväll blir de nog i sängen tidigt. Kan ju inte lägga mig sent varje natt för ja sitter och nööööter dota,Men fan ja börjar bli riktigt grym! Beror helt och hållet på team mates också. Men nog om dota nu. var längesen ja skrev om en annan sak i min blogg än dota. haha men det är sånt som händer, Inte mycket som cirkulerar i mitt huvud längre heller, Inga skumma funderingar om saker och ting, Inga roliga Funderingar heller. Seeegt Men nu ska ja gå och ge snuttan en kram så hon kanske pallrar sig upp nån gång så vi kan gå. Tar oss lätt 1 timme att gå till affären för att nån ska seeeega ibland. hahaha

Bye Peps

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar