lördag 8 augusti 2009

Lörda/söndag

Dagen har faktist varit helt okej, Vakna rälativt tidigt. Sen på eftermiddan kom isse och hämta mig! Sen har ja varit nere på byn med robin dennis isse och linda, Lirat dota och diablo 2! De var så sjukt längesen lira LoD, Men ja mindes allt ändå! Ska nog ta och installera det på datorn igen! Och du snuttis jag ska inte spela när jag är med dig så oroa dig inte för det. Och nu då? precis hem kommen, Klockan är 3 på natten, Är sjukt trött. Ska nog försöka få lite sömn snart, Får se hur jag gör. Måste nog dra hem nånting ja kan titta på medans ja sover. Eller ja titta samtidigt som man sover går ju inte. Så ja ska titta tills ja somnar! Jag väntar med sagan om ringer tills Julia kommer för hon kunde stå ut med att titta igenom dom med mig! Hon klara tydligen inte av matrix! Haha somna direkt när ja tröck på de. Men de var så längesen ja titta igenom dom. Men nu har man det ur vägen i alla fall. Så nu behöver ja inte se dom på ett par år. Ingen som har tips om filmer man kan dra igenom? Helst sånna med uppföljer! Kom med tips på msn eller nå dylikt! Nej nu slänga mig i sängen!

Miss you! You are my half part! I cant live whit out that part! Du betyder sjukt mycke julia!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar