torsdag 5 mars 2009

Friend Or Foe?

Ja du! nu var de ett par dagar sen ja skrev här, Har bara totalt glömt bort detta? Men de gör inge! skriver ju nu, Denna vecka har varit helt okej! Tycker jag iaf. Taggad som fan till helgen dock, Ska ju festa!? Ovanligt va? Nej det är inge ovanligt i min värld. Just nu sitter jag uppe helst själv. Det är inge ovanligt att man sitter framför dum burken och degar en torsda natt? Har fått bra besked över lägenhet i bollnäs iaf! Flyttar den 1 april om allting går som de ska. Då blir jag officiellt bollnäs bo! Skönt att slippa edsbyn med alla dessa rykten osv, Så sjukt less på att rykten som går hela tiden. Har försökt att sluta röka nu under en veckas period. Har hållt mig hit och dit. Vissa gånger framsteg! Sen lsutar de med att ja blir på dåligt humör och måste ha en ciggarett. Joo för gott folk de lugnar ner mig! Sen är de så att de är så härligt att ligga och fundera och ta en cigg. Och jag har faktist mycket att fundera över! Jag vill veta vad ja ska göra? Finns det nånting att göra åt saken? Jag har inte en aning. Men tror de verkar vara rätt så kört? Märks inom sinom tid sägs de! Får hoppas de på enda och bästa saken! Nej nu ska jag krypa ner i kojs och kika på nån serie. Sen ska ja upp om 1 timme igen! TOPPEN! rolig natt för patrik, Nej va.

Fail At Failing! That´s My Biggest Gift

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar