söndag 1 mars 2009

Galet?

Mjo kan man säga. Här sitter ja fortfarande. har spelat massa! Vart lite sisådär med humöret när man förlorat hela tiden! Men sånt som händer alla eller hur? Jag funderar på att ge mig ett försök på lite sömn kanske? Men fan de verkar inte lockande. sen har ja inget att kolla på. Vad när hur? De är tre bra saker man kan sätta in i en lämplig mening. bara man får in sakerna i en mening. Och man får inte glömma Varför. Ett ord som man får höra ofta, Varför? Har man nått annat att svara på den frågan förutom med därför? ja gör mycket saker som folk ställer frågan. Varför på. Ibland har ja bra svar på varför jag gör så. annars kommer man inte på nå bättre att säga då blir de därför. Varför gör jag som ja gör ibland? Ibland gör ja bra saker. ibland kan ja vara riktigt korkad! Och många gånger gör man bort sig. Och ja har känt. De är annorlunda. Nånting är annorlunda. nånting stämmer inte eller så är nånting fel? eller så kanske bara de har blivit som de har blivit? Joo ja vet att ja inte formulerar mig så bra just nu. Men de orkar ja inte göra! Varför? Joo för att ja känner att jag inte har nån ork just nu. Ska ta reda på lite mer kall fakta så får vi se om de kommer en update på just denna blogg! Men just nu säger ja tack!

Nu ska ja se om ja hittar nån bra film att dra hem sen lägga mig i sängen med min sov kompis som har legat och snarkat på min kudde medans ja har spelat! Synd bara att ja måste flytta hon. Och tur att hon är liten! Men de är fortfarande min plutt fillippa!

Bye bye peps!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar