torsdag 2 april 2009

Allt kan gå så fel? Men ändå så rätt?

Mjo de kan det göra! Mycket som kan gå fel, Men ändå om man spelar sina kort korrekt så kanske de går bra? Men Ja är inte så duktig på kort har jag märkt.. Aja sånt man får stå ut med här i världen! Inget man kan göra åt. Eller kan man det? Jag vet inte. sitter i en rätt så trist situation, Galet trist. Varför kan inget gå min väg nån gång? Ja det är ju sånt som händer, Inget man kan göra åt! Fredag imorgon? ska till bollnäs rätt så tidigt iaf, ska på visning halv tolv! HÅLLER TUMMARNA! snälla? ge mig den där lägenheten nu då! För fitt cp helsingehus är ju dum i huvudet! Tur är så ramla ja över en annan lägenhet idag! så jag hoppas på de bästa. Och kan detta funka för mig iaf? PLEASE?

Det som har hänt är kanske bäst så? Jag vet inte, Orkar inte gå in mer på djupa detaljer just nu för ja har varit vaken waaay för länge för de. bara snurrar i bollen. La mig igår natt om att få lite hopp om sömn. Men nej då! Jag är vaken hela natten. sover inte en blund, Hoppas på sömn inatt då! Nej nu har ja andra saker att göra!

And the sun was wondering if it should stay away for a day 'til the feeling went away
And the sky was falling on the clouds were dropping and
the rain forgot how to bring salvation
!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar