söndag 26 april 2009

hey yo crazy ass mofo

ja inte en så ovanlig söndag i patrik´s liv. Är bakis som tusan! Pizzan rädda lite! THANKS!! Sen idag blir de att spendera dagen med att sitta och spela dota för ovanlighetens skull. Kul va? jag tycker det. Och ja mår inte alls bra. vill lägga mig och sova bort dagen. Och jag är kaffe sugen som TUSAN! GE MIG KAFFE NÅN? Nej alltså ja har inte en aning om vad ja ska skriva om idag. De står helt tomt! Men ja hade en toppen kväll igår! THANKS PEPS! Och rolig natt, haha det var roligt. Solen skiner idag dock. Men vet ni då? De skiter ja i. är Negativ mot solen idag. som i vanliga fall, Solen är inte min bästa kompis. Ett mörkt rum plus en dator och dota så är ja nöjd med livet, Then of course coofe. Och massa annat göööött, Nej jag skriver mer senare orkar inte nu. Känns tomt i skallen så ja vet inte ja. Galet.

Hey, Lets do it. YEAH!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar