onsdag 25 februari 2009

Inget man kan göra

Har försökt att slingra mig ett tag nu. går inge bra alls, så imorn MÅSTE ja in på rättegången. va fan? ja har inget att göra där, ja vill inte ens dit. ser de som en onödig resa, spendera massa tid på att packa sig till söderhamn osv? va fan? Ääh får ta de med en nypa salt. och ännu en natt med lite sömn. men ja tog mig iväg till jobbet iaf! sen har jag slitit där, och tränat lite! så nu känner ja mig lite trötter. Men om ja känner mig själv rätt så kommer jag nog inte kunna somna inatt ändå! Sen är de onsdag och allt. Folk har undrat om ja ska med på tranan och festa osv. Men ja stog över den ideén idag. Ska nog ut på lördag ja! Fast ja har seconds tought about it! Märks nog vad ja hittar på. Tror nog de blir utgång iaf, Skönt att göra nå roligt på helgerna istället för att sitta inne och dega och stirra i dum burken eller bara sitta och stirra nån annanstans? Och idag har ja gett mig in på att sluta röka! Har inte rökt på ett par timmar nu. suget kliar mig i halsen som fan. känner att de pirrar i magen osv, och snart nog kommer ja börja dampa loss på nånting säkerligen! Usha. Hatar att lägga ner med cigg för man blir så elak! ja vill vara snäll. Iaf lite!

Nej nu ska ja göra nånting annat! Händer de nå annat spännande inatt blir de update!

I think i made up my mind

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar