torsdag 26 februari 2009

Seeg dag

Känns de som ja. dagen börja med att man vakna och försökte få tag i nils för ja skulle ha skjuts till söderhamn. Planera allt med han igår. tror du han var vaken klockan ett eller? NEJ! kom försent 25 min pga av att han sov länge. Men sånt som händer gick bra iaf. snacka med åklagaren igår och sa att de är helt onödigt att ja kommer ner osv. Men prompt så skulle dom ha dit mig ändå. Jag sa typ två meningar sen var de klart? känns som ja spendera en onödig resa till söderhamn osv. och tanka osv i onödan. Galet sånt där. Och imorn? då är det fredag. har inte en aning om vad som händer? Jag hittar nog på nått att göra! Gör jag jämt så. Sen har jag funderat väldigt mycket. Ovanligt va? men nu vet ja iaf hur jag vill ha de. så de är ju positivt! Men nu ska ja bara lista ut hur jag ska få de? Jag kanske kommer på en lösning? eller så kanske nånting kan hända bara med automatik? Skulle vara slappt de iaf, Och nu har ja försökt att sova en svätt. Funka inte, är inte alls nå trött så varför ska ja då sova? när jag vet att jag tar mig upp osv till ännu en dag med slit och hopp och förväntan av saker och ting? Njaa ja klarar mig nog! Nej nu ska ja krypa ner i sängen med Fillippa och se om ja får nå sömn inatt!


If you really want something! Just get it?
But sometimes it´s hard.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar