söndag 22 februari 2009

Inte helt ovanlig söndag

nej de stämmer iaf. vakna idag, bakis som fan. en vanlig söndag för mig då med andra ord? Gårdagen var väldigt lyckad iaf! förutom karate fyllan! sorry peps för den! om ja gjorde nå elakt eller dumt, men de är sånt som händer alla. Jag är iaf rysligt nöjd med gårdagen! spendera dock lite för mycket pengar. igen. suck! nu får ja börja ta de lungt med spriten på tranan, de bevisa ja igår. Joo och bara för att göra julia nöjd så skriver ja väl att hon fick ner mig i en snö driva! sen fick hon smaka på JURGÉN! Ge mig gårdagen igen! jag hade skit roligt ju! sen var De massa andra saker som gjorde kvällen fin fin! yeah, och idag då? inte hänt så mycket suttit här bara och spelat med isse och nisse och harry. nu har dom andra stuckit. isse sover, och jag sitter vaken? ska jag jobba imorn eller sova? ja vill satsa på sova för de var ett tag sen jag fick sova ut riktigt! segt segt. men sånt man får stå ut med! nej nu ska ja göra annat! Finns ju faktist andra saker man ska göra!

Me Like It!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar