tisdag 24 februari 2009

We Got a mind of our own

Idag har inte hänt ett skit. har bara suttit hos harry och degat, Nu sitter ja här. bara tisdag än så länge de är rätt så drygt. ge mig helg nu då? Fast dock har ja inte en aning om vad ja ska göra! ska fan inte festa ihelgen iaf! Vart lite för mycket förra helgen. minns luckor under nästan hela lördagen, Men nog om de! alla får karate fyllor nån gång! Nu blir de till att pumpa konstig musik och schpela kanske? finns ju inge bättre att göra för alla är så saaatans tråkiga! längtar tills ja kommer iväg till bollnäs iaf! Ska bli mycket bättre där, där finns de iaf nått att göra? tror ja? Sen har ja suttit och funderat massvis idag. har kommit på ett par bra saker ja ska göra iaf! Hoppas de blir bra? kan ju gå åt fanders också! Nej nu ska ja röra mig när. stoppa nått i magen sen spela sen hoppas på lite sömn inatt? min sov kompis inatt skulle prompt ligga uppe vid mitt huvud och flåsa på mig med sin kassa andedräkt. Not so nice, Kan man borsta tänder på hundar? Sen skulle hunden ligga på mig runt mig, ja överallt fick ju inte ligga som ja villa iaf! Men två timmars sömn är ju iaf nått att vara glad över! Bye

Du springer ikapp med tiden, Men vinner ingen mark
I den onda cirkeln där du tror att du blir stark

2 kommentarer:

  1. Klart man kan borsta tänder på hundar! Så länge du använder en speciell sorts tandkräm och tandborste så är det lugnt. :)

    SvaraRadera