torsdag 17 september 2009

Knew this day would come

Visste nästan att denna dag skulle komma. Denna dag man får lov att fundera på om två människor är menade för varandra. Jag vet vad jag tycker och känner, Och det står ja för. Jag vet att ja aldrig kommer hitta nån bättre. Det vet jag, Kan man önska sig nå mer hos en sån som du? Nej det kan man inte. Just nu sitter jag bara och hoppas på de bästa, Kanske man ska hoppas på de värsta slipper de bli så smärtsamt? jag vet att jag inte är den perfekta killen. Jag försöker med allt. Men kraschar detta kraschar även jag, Utan dig skulle jag inte vara där jag är idag. Utan dig skulle jag inte vara den personen jag är idag. Skulle sitta fast i festandet fortfarande och inte göra nått annat. Jag vill inte vara den personen. Jag vill vara den som får krypa ner med dig på nätterna och hålla om dig och tänka vilken underbar person du är. Den personen som ger mig fjärilar i magen varje gång jag ser dig. Personen som ja blir blyg för varje gång ja träffar dig fast ja har sovit och vaknat upp vid din sida jag vet inte hur många gånger. Jag vill inte att detta ska hända. Jag vill att det ska vara som förr, Förr den dagen ja vakna vid din sida, Och kände att du var den jag letat efter hela mitt liv,Personen jag har letat efter i 22 år. Personen som får mig att må bra. Personen som får mig att villa fortsätta med allt jag går. Personen som har ett sånt underbart leende, Sån härlig personlighet, Så sjukt snällt. ALLT med dig får mig att tänka vilken underbar person du är. Den personen som man vill leva livet ut med. Du betyder så sjukt mycket för mig. Jag VILL inte förlora dig och det vi har, Jag vill inte att detta ska ramla ur sanden. Jag vill försöka. Försöka att få det som förr. Jag skulle göra allt för att föröka. Allt i min makt. För allt med dig får mig att älska dig mer för varje dag som går.

Never got this feeling before. I want to keep it. But for how long can i?


Take care peps.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar