lördag 12 september 2009

Lördag

Händer inget tänker ja väl! ska ner på byn och umgås kanske! Markoolio på tranan ikväll. Inte de minsta taggad eller sugen fast folk tjatar att ja ska med! Men nej tack! stå där och trängas, Bli full. Vakna imorn., Må dåligt. Nope inte nå taggad! För imorn ska jag och harry meka bil! Ska hjälpa han att laga marinas bil så hon har nått att åka i! Igår hände de inte spec mycke. Var nere på byn med harry och drog omkrng bara. satt hos han och Lira lite tv spel. Men de var ju inte mycke att hurra för! Plus i kanten på de är att ja saknar min snuttis så sjukt mycke! Helt tomt utan hon och att veta att hon är 543634 mil ifrån mig gör inte saken bättre! Men hon kommer hem om ett par dagar! Och då hoppas ja att jag får vara med hon maaaassa dagar! Annars blir ja en ledsen patrik! Nej nu är min skjuts här! Nu ska ja packa mig vidare. Kanske kommer hem tidigt eller sent. Vet ju inte nånting om vadf som händer ikväll. Så de märks väl!

Bye!

Snuttis! Come home!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar