onsdag 30 september 2009

Skriver

Inte lika ofta som jag vill skriva. Måste fan komma igång med detta snart så jag har nånting att lägga mina tankar på istället för att dom surrar runt i huvudet på en! Senare tid har jag i alla fall skaffat mig en bil! Som ligger på blocket efter lite lagning! Känns toppen att ha haft nånting att göra nu, Känns rysligt enerverande att inte ha något jobb. Vandrar runt som en zombie här hemma och har inget att göra. På nätterna sitter jag vaken. Rätt så dött jo jag vet, Men vad ska man göra då? jag söker jobb hela tiden! Och de finns inget jobb åt mig! Söker överallt! Men ja så är väl livet för många runt omkring där ute antar jag? Många som inte fått tillbaka sina jobb efter krisen osv. Sen en annan rolig sak! Anmälde mamma och pappa till lyxfällan för kul! Och dom ringde igår! Och är jätte intresserad att ha med dom i deras programm! Tagga för de att dom kommer med och får ordning på deras ekonomi!

nej nu ska ja tanka en bra film eller något och försöka sova lite istället för att sitta framför dum burken hela natten! Tänker inte börja med det igen i alla fall! Trivs med att kliva upp tidigare varje dag nu!

Saknar dig gumman! Kom hem till mig! Vill bara ligga här hemma och mysa med dig och titta en bra film!

Miss you so much!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar