tisdag 8 september 2009

Tröööött

Klev upp tidigt idag! Anki kom klockan 10 var bara upp och hoppa och sitta och prata med hon ett tag! Sen var de bara att hålla sig vaken! Dock somna ja till runt 4, Vakna kvart över fem igen. Men de ska nog inte vara någon fara! Nu sitter ja mest och bara degar. Lyssnar på coldplay och saknar min snuttis och allt roligt vi hade i bollnäs! Mjo en lägenhet på detta så! Men först körkortet! Har bokat tider idag till allt! Nu ska ja bara tagga på att klara de där! Måste plugga som en nöt! Eller ja nöt kan man inte heller säga! Men måste ligga i! Dock så har julia mina böcker i norge! Men snuttis kommer hem den 16onde. Så de ska nog lösa sig ganska bra. Är faktist sjukt less på dota. Har lirat 2 dota matcher på flera dagar. Installerar andra spel nu som jag kan lira med tobban iställett. hoppas min kassa burk klarar av de nu då! annars blir ja ledsen i ögat! Nej nu ska vi se om ja hittar nå mer spel att dra hem. Måste skaffa mig ett jobb med!

PEPP!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar